Red Dev Studio intensyfikuje prace nad tytułami z portfolio wydawniczego - Giełda
 

Red Dev Studio intensyfikuje prace nad tytułami z portfolio wydawniczego - Giełda

Red Dev Studio, notowany na NewConnect producent gier wideo, finalizuje prace nad Powertris i Space Shift, których premiery planowane są w drugim kwartale br. Spółka zakończyła już produkcję logiczno-zręcznościowej gry, Doubles Hard, która lada dzień będzie dostępna w sklepie Steam. Projekt w połowie kwietnia zadebiutował na Nintendo Switch. W czerwcu Red Dev Studio ujawni informacje na temat gry pod roboczym tytułem Project X. Miesiąc później na platformie Steam zadebiutuje prolog symulatora platformy wiertniczej – Drill Deal. Zespół rozpoczyna właśnie prace produkcyjne nad nowym tytułem – Gravity Maze.

- Celem strategicznym Red Dev Studio na ten rok jest intensyfikacja rozwoju portfolia produkcyjnego naszego studia. Konsekwentnie realizujemy przyjęty plan. Jeszcze w bieżącym kwartale do sprzedaży trafią nasze trzy tytuły: Doubles Hard, Powetris i Space Shift. Rozpoczęliśmy także prace nad nową grą – Gravity Maze. Większość naszych produkcji będzie dostępnych na PC i konsoli Nintendo Switch. – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio.

Doubles Hard to gra zręcznościowa, w której celem gracza jest zebranie diamentów, przy jednoczesnym unikaniu spadających obiektów. Musi on także omijać ruchomych przeciwników utrudniających mu przejście przez poszczególne etapy gry. Tytuł trafił do sklepu Steam, obecnie trwa ustalenie daty premiery gry na platformie. Wydawcą tytułu jest Ultimate Games.

Powetris to kreatywne połączenie znanych i docenianych klasycznych tytułów, tj. Pipemania i Tetris. Zadaniem gracza jest układanie spadających klocków i na bieżąco podejmowanie szybkich decyzji, które mają wpływ na dalszą rozgrywkę.

Trójwymiarowa gra logiczna Space Shift, inspirowana klasyczną dwuwymiarową grą Sokoban, jest w fazie testów, prowadzonych wspólnie z wydawcą – No Gravity Games.

W maju br. spółka rozpoczęła prace nad projektem Gravity Maze. – Produkcja Gravity Maze wpisuje się w przyjętą strategię stworzenia serii małych niskobudżetowych gier, które mają pozwolić na zdywersyfikowanie naszego portfolio. Przy niewielkich kosztach produkcji są one w stanie wygenerować przychody rzędu 20-40 tys. zł rocznie z każdej gry. – dodaje prezes RDS.

Już w lipcu ma być gotowy prolog do gry symulującej platformę wiertniczą – Drill Deal. Wydawcą gry będzie Ultimate Games. – Kontynuujemy rozmowy biznesowe w związku z pracą nad naszym nowym tytułem pod roboczą nazwą Project X. Więcej szczegółów będę w stanie przekazać już w czerwcu br. Dziś powiem tylko, że projekt będzie... dużą niespodzianką. – dodaje prezes Red Dev Studio.

W bieżącym roku spółka przewiduje dywersyfikację źródeł przychodów, poprzez stworzenie portfolio kilkunastu gier niskobudżetowych na kilku platformach elektronicznej dystrybucji gier. Studio zamierza tworzyć w każdym kolejnym roku co najmniej dwanaście gier niskobudżetowych, co oznacza co najmniej jedną premierę w każdym miesiącu oraz 1-2 większych projektów o budżecie powyżej 100 tys. zł.